Teh Gladiators - Comic
World Of Warcraft Arena Inspired Comic, from the award winning team.
Next update on WEDNESDAY, July 16th.
RSS Feed
See page One
-
Teh Gladiators Webcomic: And Then There Was One
See page Two
-
Email this comic to a friend:
  Cancel

And Then There Was One


"I remember like it was yesterday; back in that Gladiator camp in Nagrand. You were minding your own rodenty business, happily sniffing the rusted metal on the window bars when I grabbed ya by the tail with a strong desire to eat you. Granted, rat meat is not the finest cuisine one can have, but you were a beacon of light for my growling belly on that day.

As it turns out, you were more than that, Trevor. You became my trusted pet - he who guides me through peril with his unwavering lack of courage. The way you'd bury your head in the ground, it was a ritual. It was that one comforting action in a tough match that gave me the strength to fire off one of my amazing shots.

You and me were a team, buddy, and now you are gone. You have your little head buried in the fine white mist of a cloud in Heaven...

... which is where you truly belong.

Yours truly, Eagle-eye Vallant."

yours, 2lions

.: COMMENTS :.
63

Gabbriel

OMFG NOT TREVOR!
Man ur cruel..........
I HOPE THAT CAT BURN IN HELL.
(and her all 6 more lives she has)


Angelos

no no no no no NOOO!!

not TREVOR!

/mourn


Putman

I forsee a very very bad day for that cat in the near future


ionized

dont worry guys huntards can res their pets xD


Me0w

TREVOR, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Well, there goes the victory scroll at least, right?


thoorr

WAI TREVOORRRR?!?!?! :'[


Moej

Well he didnt know he was a hunter in the first place, so i think ress. aint gonna help ..
and i think that the victory scroll is gone too, since it was trev that ate it, but thats just me


Enova

No way... that can't be right...


Moej

btw wouldnt it be awsome if there was a rival team of convicts competin with this team for the win and freedom ??


Baldrick

lol dead rat


Roflmao

OMG! It killed TREVOR! YOU BASTARD!

I realy hope that Valant CAN ress him.. /cry And I hope that that cat will burn in hell! /roar


Roflmao

If I wouldn't be crying for Trevor's death I would be laughing my ass of for that lil orc on the n#5 frame ;P


Sunya

Sad news, sad day :(

but... WHOA Arcanite Reaper on frame #5! ( http://thottbot.com/ss1121 ) maybe Vallant is gonna give Trevor little a 'goodbye' concert...


Novirtue

Noooooo :-( why would you kill the cutest character in the story... that's so mean. I really loved Trevor


KainSoB

L2 Revive Pet!!


Gatarro

NOOOOOOO TREVOR!!!!!!!!!!!!!!!!

how could you??????? WHY??? WHY WHY????

damn that cat......damn him to the deepest pit of hell!!!!!!!!!

quest: bring me X32A head NOW!!!!!!!!!!


Larisha

Trevor NOOOO!

Perhaps yolanda wants to be his pet now ^^


Qutency

The rat was tbh the best part of this comic :/


Lokann

I really hope Trevor is found by the Lich King and raised to be a Death Knight... Poor little rat...


Ekhnar

poor tevor,,,,


RageRunner

Awwwww

*casts Resurrect Pet"
:P


Msyk

Anger and hate are supreme... Vallant will kick X32A's ass. (besides, the Scroll is dead).

Thundersnow, WHY DID YOU HAVE TO MAKE TREVOR DIE!

/mourn

I HATE YOU NOW! (you, not the comic)


Fumas

Trevor...Trevor... Why did this have to happen! BURN IN THE DEEPEST PITS OF HELL, MONSTER CAT!!!


sithril

This is going to bue UGLY what Vallatn will to do X32, believe me , UGLY.


garos

is this one the last cause i dont see any more green numbrs next 2 49


garos

lol orc kid with aranite reaper ..
kids this days


Silver Viper

why u must kill the funniest character of the story?! :( i hope that idiot human know how to res his pet! or at least kills that damn cat with 1 shot! (I HATE DRUIDS! DEAD OR ALIVE!)


Arrowcan

NO! NOT TREVOR! :O
fingers crossed vallant knows res pet.
hmm...if vallant has no pet...and the cat is still loose...maybe he tames it?


Razor

Poor chap. Atleast he'll rest in peace....Unlike you Thundersnow AS SOON AS I GET MY HANDS ON YOU!!!


Glow

So tired and oh so squemish, you never fell in love to get what you deserve, the endin of your life and if you get to heaven, ill be there waiting baby to give you what you deserve, fromt he ending of your like and if your heart can wait your deeeeead, we heard the news that your dead, never had much nice to say, I, think I never liked you anyways your deaaaad, strieght fromt he hospital bed, one more way is to take a pistol by the hand and one never waved good bye, your dead.....


Summon

ALT+F4, PET REZINGGGGGG!!!!!!!

BTW, did Trevor kill the cat? or he is lying in the cat's stomach and both are buried? :)


Carbunkle

NOT TREVOR!!!!
*Vallant goes Berserking+Enrage+Frenzy+Heroism+Battle Shout+ Commanding Shout*
*Kills Kitty*
*Someone comes and says to him* "You are a hunter? Revive your pet" :P


Ssisk

NNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Not trevor, the epic rodent !
;_;


garos

LOL *the bravest rodent* xD


kozite

Lol the rat got POWNd


Undead_Mickey_Mouse

Trevor ya nub!you got urself killed by an undead cat! crap....well at least now i can say i made my name by you :P
oh btw Arcanite Reaper ftw xD


Fizzlescrew

this si the first time i have ever commented onh ere so here are my suspecions:

- a new undead is suddenly arrived
- Vallient is now without a pet and a role
- so... do they plan on making his a Death Knight to use the excuse to have an extra person in the battleground??????

any other comments or ideas on this? will they make Vallient a Death Knight?


Likira

He hasn't suddenly arrived, he made the new scroll of (whatever it was) which made the undead-cat invincible


Cocidius

trevor?

TREVOR????

nooooooooooooooooooooooooooooooooooo


Timman

sadly, my expectations came true... :(


Tagjack

I hope Trevor get's ressed as a undead rat!


caboose292

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NOT TREVOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHAT IS NEXT FOR VALANT A CORE HOUND?!?!?!?!?!?!?!?!? TREVOR WAS THE ONLY REASON A BUNCH OF PEOPLE READ THIS(not really but...) GET A PRIEST HE NEEDS A REZ


caboose292

QQ i miss trevor already


Ephy

MEDIC!!!

Ho wait, did Trevor ate a powerful scroll few pages before?


Silwer

I smell permament Beast Within on Vallant...


Zahara

What about Trevor the Death knight rat? :D
/bow Trevor


Korutus

NOOOOO!!!!WHY TREVOOOOOOOOOOOOOOOOORR????!!!


nickfx2

lawl Trevor teh Death Knight... I wanna so fuckin see that. Plz Twoey make it happen.


Belexar

Why didn't they just called a paladin, priest, shaman or druid to rez trevor hu?


serbianhero1389

REVIVE PET !!!!!!!!!!
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

i almost started crying really :(
and im not emo =\


Tagjack

WAIT A SECOND!!!
supreme vicktory scroll!!!
was eaten by Trevor. HE can't be dead!!


Yurath

Where did that badass axe in the fifth panel come from? O.o


Legendarius

...and that's how Vallant respecced to Marksmanship.


Hippimurmeli

How comes everyone is so "woot" about a DK? Or is it said something that there will be one in this comic? Im pretty sure that one will come, eventually... But i'd say that not now. I think this "chapter" will be taken to an end, and when they get back to the arena there might be one... Or something... :D But for now, i dont wanna see a DK. Wanna see how the story goes ^_^


Lektar

Isn't anybody find out that, the undead near the grave is the alchemist who made the second scroll?
He still has no right hand. :)


=]Empi3[=

my guess. Trevor revives as a big whoopazz undead angry bad ratzzor or something xD

or Vallant tames teh bad cat thingy.

did i won? i want a cookie =[]


Molotovich

@lektar
Captain Obvious, there is always one in every team, here's your cookie dude :)


erased

NOT TREVOR ARRRGGHH!
NO ONE HURTS TREVOR, BRING ME THE CATS HEAD!!


Elegorn

My money on little, brave rat making a last stand vs the kitty :( Supreme scroll vs supreme scroll = KABOOM :(


Carbunkle

Cmon Thunder!
Let us see the REVENGE!!!!!


Baldrick

i'm gonna say valant flips out n goes mental

OOOOOOOOOR its *flashback time* and Trev did the job givin up his life

bless him


Gatarro

come on thunder!!!!!

i demand blood!!!!!
i demand retribution!!!!!!!!!!!
for god sake...........i want that damn kitty burning in a cooking fire!!!!!!!!


Destroyer Lord

You killed TREVOR!!!! Lol orc kid with big axe getting pulled back by old orc with walking stick


Back to top
       POST A Post a commentCOMMENT

TEHGLADIATORS.COM
Teh Gladiators / The Gladiators
A world of warcraft (WoW arena) - inspired comic, from the award winning team - Uros Jojic & Borislav Grabovic. Updated weekly. Read the first 21 pages of heroic Gorrok, Vallant and Spin saga now at www.tehgladiators.com