Teh Gladiators - Comic
World Of Warcraft Arena Inspired Comic, from the award winning team.
Next update on WEDNESDAY, August 6th.
RSS Feed
See page One
-
Teh Gladiators Webcomic: Ground Floor: Arena Grounds!
See page Two
-
Email this comic to a friend:
  Cancel

Ground Floor: Arena Grounds!


So, about the new arenas. I'd say that the biggest difference that I could see up to this point is in the preparation time you have once the match starts. Ring of Valor literally gives you two seconds to decide on the tactic and then it's an all out brawl from that point on. A couple of the 5v5 matches I've had in there were really hectic, plus, the healer I played (or play) with in 2s still hasn't figured out how to position himself so that he gets on the pillar while his chaser stays down. I should also mind the fire really.

The other, "sewer arena" as I like to call it won't even let you mount, it's an indoor arena, and given the terrain layout, it gives you all the time in the world to figure out how to initiate the fight. That said, the Nagrand arena remains my absolute favorite by far, closely followed by Blade's Edge. Never really liked the Ruins, and, even though I may appreciate the art style in the Ring of Valor, the whole dynamic of the fight is too snappy for me to fully enjoy it.

I do like the elevator though. I always wondered if they had elevator music in there to soothe the glads before the match :)

yours, 2lions

.: COMMENTS :.
46

brydon

Great comic once again! :D
arena`s have been RickRoll`d! xD


Sunya

ROFL! The guys gettin' Rockrolled!

I love the death grip at the end :) Poor Vallant...


Miracul

A very good one as usual:)


Zifer

Great as usual...
just one question, what happens if they dont press the elevator button? :D


sithril

DEATH GRIPPED :-X

Pure win !


Icuthere

worth the wait.


lowoonharm

nice one!!
i wonder what the enemy team will be. so far we only know a DK is between em. anny sugestions?

edit:even Trev JR seems to know how to dance :)


Eagle-Eye Vallant

WE GOT RICKROLLED OMGGGGGGGGGGGGG LOOOOOOOOOOOOOL THIS IS THE BEST!!!!


Looshkin

Did we just get rick-rolled?


Mandible

That was rather "realistic" I guess - though I doubt the dk would dg from start just to kick vallants ass :p


Baldrick

rick rolled n death gripped

pwned


Uuker

Death Knight: HEI, I LIEK YE! COME OVAH HERE!


Pupy_Zoid

bwahahahahahahha ... kinda reminds me of the scorpion in Mortal Kombat ... good old days


Syrda

I managed to fall through the elevator while it was going up once. About 10 seconds after the match started I got teleportet into the arena... must've been quite surprising for the other team :O
Oh, and Spellreflecting Death Grip is fun :)

Edit: Something with this comment software is weird D: It doesn't seem to like "< 3" without the space in between...


mikayl

looool ric rolled xD hehe
epic comix!!


Mute

What wouldv happened if gorrok bashed his head through the elevator wall? and notice that the the rat is with vallant too!


Gabbriel

damn dk's they exist even in comics, dear blizz lord nerf em!

gg =D


Holgrum

ROFL. The deathgrip at the end was a nice touch.


Novirtue

loved it :) keep em coming.


Legendarius

be very very careful...rick roll pranks lurk everywhere *paranoid stare*


Tagjack

First he tells us to wait untill monday, we wait. THEN he Rickrolls us...
HAVE MERCY PLEASE, I'M A WARLOCK :(


Timman

OMG, Rick'Rolled, nice one !!

gnome death knight plz :D, miss gnomes in this comic so far ;)

and where are Sharon and Yolanda ??


Belexar

Lol Rickrolled! xD and i guess that Sharon and Yolanda werent put back in the arena as they didn't turned themselves in with the guys


Unholybloods

Good as usual :p


Tagjack

Btw, is this going to be a 3v3 arena perhaps?


Fyrgoth

mornin.

I quit.


murlocserz

Mmm, hai der huntar, ya ken cul mei bubba, mmmhmmm.


Carbunkle

Rick Rolled ^^
And poor Vallant getting pulled ^^


tez23

I know ur trying to drag the story on longer but can you please not release completely pointless pages like this one >_


Holgrum

The page is fine. Actually, it's been one of the less predictable, and funnier pages lately. My only suggestion for the guys doing the comic, is to try not to let Valiant and Trevor take too much of the lime light. Gorrok has kind of been pushed to the side, and he really has the potential to balance out the comic with some no nonsense (albeit humourous) brawling.


serbianhero1389

ahhahaha

this one is awesome


Alrob

OH man, i ROFL up to now! TOO NICE


Msyk

HAHAHA that's awesome. You rick'rolled us well with the new updates on monday man! Gorrok looks deseperated though...

I haven't done any arenas yet, but I heard Ogrimmar's is a huge pain due to lack of time to prepare a strategie. I actually like that.

Sewers is indoor? WTF?


Galladriel

DK's hand is to long...nerf , and save vallant :D nice one


Lokann

Notice a thing: Vallant gets Death Grippped, yes... but look at the DIRECTION he is DGed in... Yes, someone DGes him towards the ground!

Now, we have 2 possibilities:

a.) It's a Gnome.

b.) It's a Rat Death Knight (man I'm so hoping it's this one...)

Oh, and ROFL @ the dances xD


Ekhnar

derived from LFG comics: you got DickRoll'd!
(Richard sings it and he's called Dick by Cale'annon...the elven guy)


Notacrook

Oh my... has Yolanda rerolled Death Knight? :)


Kostax

QQ, we got ArenaRoll'd.


Nazar

This defiantly is one of my top pages XD right next to the Illidan one

WOAH Where are Yolanda and the other murlock? what happened to them.


Eagle-Eye Vallant

i see... the other team are yolanda, sharon and other dk...


lowoonharm

if anny of the enemy team are gnomes, i hope Spin hasnt forgoten the thing that gorok told him: If you see a gnome, sit on the damn thing! (page 15 of the comic)


Ekhnar

http://www.lfgcomic.com/page/144 for the DickRoll'd thing:D

BTW I still think that the best snack for tauren is Gnome-on-a-stick sprinkled with a little grass from the plains of Mulgore! MooOOoo my brothers!


Manoman

is it still 5vs5 arena? :)

sorry, 4vs5 trevor jr included ^^(small edit of last post)


sithril

Oh and I hope they ad king Varian into it somehow as they did with Thrall and Bolvar .

Could be quite some action with him .(action is that guys second , first and third name ! )


Mute

cmon cmon next! IT R MONDAY gogo!!


Spartan

omg rick rolld.. XD


Back to top
       POST A Post a commentCOMMENT

TEHGLADIATORS.COM
Teh Gladiators / The Gladiators
A world of warcraft (WoW arena) - inspired comic, from the award winning team - Uros Jojic & Borislav Grabovic. Updated weekly. Read the first 21 pages of heroic Gorrok, Vallant and Spin saga now at www.tehgladiators.com